Ponuka Zatvoriť

Poštovné ZDARMA* v novembri s kódom: NOVEMBER19SK >

Najčastejšie otázky

Často kladené dotazy

Niektoré otázky o nakupovaní v internetovom obchode Witt international sa často opakujú. Odpovede na tieto otázky sme pre vás zhrnuli.


    Objednať

    Otázka 1: Ako si môžem byť istý, že mi oblečenie bude skutočne sedieť?

    Každý má inú postavu! Preto ponúkame také široké spektrum zvláštnych veľkostí.

    Otázka 2: Ako si môžem uplatniť nákupnú poukážku alebo darček zadarmo z katalógu na internete?

    1. Dostali ste od nás deväťmiestne číslo? Jednoducho zadajte toto číslo do riadka objednávacieho formulára a kliknete potom na tlačidlo „Do nákupného košíka“.
    2. Dostali ste od nás kód nákupnej poukážky? Zadajte ho počas procesu objednávania v kroku 4 do poľa Darčekový kód/kód nákupnej poukážky.

    V obidvoch prípadoch bude hodnota poukážky automaticky odpočítaná, resp. darček dostanete zadarmo.

    Otázka 3: Môžem objednávať aj e-mailom?

    Samozrejme, u nás môžete samozrejme aj e-mailom. Svoju objednávku pošlite na adresu… Aby ste sa mohli tešiť z objednaného tovaru ešte skôr, odporúčame vám vyplniť hneď Online objednávkový formulár. Ďalšou výhodou priameho objednávania na internete je, že okamžite dostanete informáciu o tom, či je príslušný tovar dostupný.


    Dodanie a vrátenie tovaru

    Otázka 1: Ako rýchlo dostanem objednaný tovar?

    Ak je objednaný tovar k dispozícii, dostanete ho v priebehu 1 až 2 týždňov. Tovar, ktorý práve nie je možné dodať, dostanete dodatočne. Môžete sa rozhodnúť aj pre ekologické skompletizované dodanie: v skompletizovanej zásielke rezervujeme a spojíme Vami objednané produkty do jednej zásielky; ak niektorý produkt nie je možné práve dodať, rezervujeme ho pre Vás a Vašu zásielku odošleme, len čo budú všetky objednané produkty opäť na sklade, no najneskôr po 3 týždňoch. Ak niektoré produkty dovtedy nie sú k dispozícii, dostanete ich dodatočne.

    Otázka 2: Ako dostanem objednaný tovar?

    Tovar zasielame prostredníctvom Slovenskej pošty a podľa Vášho výberu ako "balík na poštu" (možné je aj doručenie do BalíkoBOXu Slovenskej pošty) alebo ako "balík na adresu".
    Výška poštovného (vrátane balného) je len 3,99 €.
    Ak niektorý produkt práve nie je možné dodať v jednej zásielke s dostupným objednaným tovarom, poštovné za ďalšie zásielky z rovnakej objednávky uhradíme my. Pre jednu objednávku platíte poštovné len jedenkrát.
    Informácie nájdete aj v rubrike Dodanie a vrátenie tovaru.

    Otázka 3: Ako môžem objednaný tovar vrátiť?

    Každý tovar od spoločnosti WITT international si môžete po dobu 14 dní skúšať bez akéhokoľvek zhonu. A ak by vám nesedel alebo sa vám nepáčil, jednoducho ho zase vráťte.


    Platba

    Otázka 1: Ako môžem platiť?

    Spoločnosť WITT international umožňuje platbu na dobierku, ako aj kreditnou kartou.

    Otázka 2: Koľko zaplatím za poštovné?

    Výška poštovného je 3,99 € za objednávku. V prípade, že niektoré z vašich tovarových položiek nebudú okamžite dostupné na dodanie, dostanete dané tovarové položky samostatne, keď budú znova dostupné. Poštovné budete, samozrejme, platiť iba raz!

    Otázka 3: Aké je vaše bankové spojenie?

    COMMERZBANK AG, pobočka zahr. banky
    IBAN: SK45 8050 0000 0000 7010 2344
    BIC: COBASKBX


    Bezpečnosť

    Otázka 1: Aká je bezpečnosť procesu objednávania?

    Zásielka vám bude doručená na dobierku, takže si nemusíte robiť starosti, že by sa vaše bankové údaje uložili na internete. Navyše môžete svoju objednávku odoslať so zašifrovaním pomocou metódy SSL. Ide o prenos dát najbezpečnejším spôsobom. Všetky údaje, ktoré zadáte pri objednávaní, sa zašifrujú a prenesú prostredníctvom zabezpečeného pripojenia. Bezpečnú metódu SSL môžete identifikovať podľa symbolu zámky v pravom dolnom rohu obrazovky.

    Otázka 2: Ako si môžem overiť, že moja objednávka bola odoslaná cez internet?

    V zásade sa po každej odoslanej objednávke zobrazí stránka s potvrdením. Ak v objednávacom formulári uvediete svoju e-mailovú adresu, dostanete navyše e-mailom prehľadné potvrdenie objednávky so všetkými objednanými tovarmi a s vašimi osobnými údajmi.

    Otázka 3: Prečo sa pri objednávaní pýtate na môj dátum narodenia?

    Ak ste už naším zákazníkom a pri otázke, či „už ste zákazníkom“, uvediete svoje zákaznícke číslo spolu so svojím dátumom narodenia, získate výhodu, že polia formulára sa predvyplnia, tzn. meno, adresa atď. Údaje tak nemusíte znovu zadávať. Môžete ich samozrejme kedykoľvek opraviť.


    Leták s novinkami

    Otázka 1: V mojom letáku s novinkami nefungujú odkazy. Čo mám spraviť?

    Bezpodmienečne skontrolujte, či máte vytvorené internetové spojenie. Leták s novinkami sa vám zobrazí správne, len ak ste sa predtým pripojili k internetu.

    Otázka 2: Ako môžem pravidelne a bezplatne dostávať informácie o novinkách?

    Aktuálne módne trendy, najnovšie výhodné ponuky a atraktívne akcie. S bezplatným letákom s novinkami spoločnosti WITT international máte poruke vždy najaktuálnejšie informácie! Vďaka pravidelným správam o novinkách v sortimente a o aktuálnych módnych trendoch držíte neustále krok so svetom módy. Automaticky sa dozviete, kedy u nás budete môcť urobiť výhodný nákup alebo získať atraktívne ceny. Samozrejme môžete odber bezplatného letáka o novinkách kedykoľvek zrušiť.


    Iné

    Otázka 1: Na koho sa môžem obrátiť v prípade ďalších otázok?

    Náš zákaznícky servis je vám kedykoľvek k dispozícii. Najrýchlejšou metódou je e-mailová správa: servis@witt-international.sk.
    Vaše objednávky a požiadavky prijímame osobne od pondelka do piatka, od 08:00 do 20:00 hod. a v sobotu od 09:00 do 14:00 hod.

    Econda-Logo