COVID-19 aktualizácia

Objem prijatých objednávok je v súčastnosti vysoko nad naše očakávania. Okrem toho má Corona stále znateľný vplyv na dostupnosť našich modelov. Tiež naďalej venujeme väčšiu pozornosť zdraviu a ochrane všetkých našich zákazníkov a zamestnancov.

Preto sa menia nasledujúce služby pre katalógové a online objednávky:

Dodacia doba tovaru, ktorý je skladom sa momentálne pohybuje do jedného týždňa. Prosíme o pochopenie, ak v určitých prípadoch dôjde k omeškaniu dodania.

Bezkontaktné doručovanie balíkov!

Aby sa u Vás doručovateľ zdržal čo možno najkratšie a zabezpečila sa dostatočná vzdialenosť, od tejto chvíle Vám tovar odovzdáme bez toho, aby došlo ku kontaktu.

RÔZNORODÉ MOŽNOSTI KONTAKTU

Stále sme tu pre vás!
Na čísle telefónu 032 – 3 211 211, na emaily alebo chate, prípadne nás kontaktujte prostredníctvom kontaktného formulára tu v e.shope.
Osobne sme Vám k dispozícií od pondelka do piatku v dobe od 08:00 do 20:00 a v sobotu od 09:00 do 14:00 hodiny.

Informácie o obmedzeniach na Slovenskej pošte

O aktuálnej situácií a prípadných obmedzeniach sa môžete kedykoľvek informovať na stránke: https://www.posta.sk/

Túto internetovú stránku aktualizujeme nepretržite!

Môžeme vám tak, milé zákazníčky a zákazníci, poskytovať aktuálne informácie o situácii v obchode WITT international. Pravidelne klikajte na naše stránky a zostaňte v obraze.

FAQ: Často kladené otázky

Pretože teraz dochádza k množstvu zmien, dostávame veľa otázok v súvislosti s odosielaním, doručovaním, platbou a vrátením tovaru. Máme pre vás prehľad odpovedí na najčastejšie kladené otázky:

1. Ako prebieha „bezkontaktné odovzdanie balíka“?

Doručovateľ zazvoní a položí balík pred vaše vchodové dvere. Ustúpi jeden veľký krok dozadu. Vy podpíšete doklad svojím vlastným perom, použite VŽDY rúško a rukavice. Potom, ako aj vy ustúpite od balíka o jeden veľký krok dozadu, doručovateľ následne zinkasuje sumu za dobierku, opäť bez toho, aby došlo ku kontaktu. Najlepšie bude, ak využijete platbu platobnou kartou. Platba v hotovosti je ešte možná.

Viac sa dozviete na internetovej stránke Slovenskej pošty: https://www.posta.sk/

2. Aké bezpečnostné opatrenia prijíma WITT international? Ako chráni WITT international svojich zamestnancov?

Všetkých zamestnancov komplexne informujeme o všetkých hygienických a bezpečnostných opatreniach podľa oficiálnych nariadení úradov. Je potrebné rešpektovať a dodržiavať ich. Permanentne kontrolujeme naše opatrenia a v prípade potreby ich v krátkej lehote rozširujeme.

Veľká časť našich zamestnancov navyše pracuje z domu. Dokážeme tak minimalizovať riziko nákazy a súčasne naďalej zaručujeme zvyčajné podnikové procesy.

3. Predlžujú sa dodacie lehoty?

Z dôvodu zmenených postupov môže dôjsť k miernemu meškaniu dodávok. V súčasnosti doručujeme tovar v intervale od jedného do dvoch týždňov.

4. Môžem sa koronavírusom nakaziť pri kontakte s balíkmi alebo tovarom?

Podľa údajov Svetovej zdravotníckej organizácie (WHO) je prenos vírusov balíkmi nepravdepodobný.
http://www.euro.who.int/en/home

Milí zákazníci,
vaše pohodlie a zdravie sú pre nás dôležité. Dávajte na seba pozor a zostaňte zdraví. Sme si istí: Ak všetci budeme držať spolu, spoločne krízu prekonáme!

Na tomto mieste by sme sa vám tiež ako spoločnosť chceli poďakovať. Milí zákazníci, ďakujeme vám za dôveru. Ďakujeme všetkým našim motivovaným zamestnancom, verným obchodným partnerom a spoľahlivým dodávateľom.

Veľká vďaka a rešpekt patrí ľuďom, ktorí sa dennodenne angažujú a sú tu pre naše zásobovanie, naše pohodlie a naše zdravie. Ste naši hrdinovia!

Váš tím spoločnosti WITT international

Náš leták s novinkami: e-spravodajca
Zaregistrujte sa teraz a ušetrite!

Chcem dostávať e-mailom informácie o ponukách, trendoch a akciách ponúkaných na stránke witt-international.sk (prevádzkovanej spoločnosťou Sieh an! Handelsgesellschaft mbH) ...

Zobraziť viac
NL-banner neu sask