Vaše zdravie nám leží na srdci – obzvlášť teraz!

Nevídané udalosti posledných týždňov nasmerovali našu pozornosť na zdravie a ochranu všetkých našich zákazníkov a našich zamestnancov spoločnosti WITT international.

Preto sa menia nasledujúce služby:

Ak je objednaný tovar k dispozícii, dostanete ho v priebehu 1 až 2 týždňov. Prosíme o pochopenie, že v jednotlivých prípadoch môže dôjsť k oneskoreniu dodania.

Bezkontaktné doručenie balíka!
Aby sa u vás doručovateľ zdržal čo možno najkratšie a zabezpečila sa dostatočná vzdialenosť, od tejto chvíle vám tovar odovzdáme bez toho, aby došlo ku kontaktu.

Predĺženie práva na vrátenie tovaru na 60 dní!
Aby ste zbytočne nemuseli opúšťať svoj domov, predlžujeme lehotu na vrátenie tovaru na 60 dní.

Rôzne možnosti kontaktu

Sme tu naďalej pre vás!
Telefonicky: 032 – 3 211 211, e-mailom alebo prostredníctvom chatu, alebo samozrejme aj prostredníctvom kontaktného formulára tu v internetovom obchode. Sme tu pre vás osobne od pondelka do piatka od 8. do 20. h a v sobotu od 9. do 14. h.

Majte na pamäti:

V súčasnosti nie sú viac otvorené všetky poštové pobočky. Preto vrátenie tovaru aktuálne nie je všade možné. Vopred sa o tom informujte na https://www.posta.sk/

Túto internetovú stránku aktualizujeme nepretržite!

Môžeme vám tak, milé zákazníčky a zákazníci, poskytovať aktuálne informácie o situácii v obchode WITT international. Pravidelne klikajte na naše stránky a zostaňte v obraze.

FAQ: Často kladené otázky

Pretože teraz dochádza k množstvu zmien, dostávame veľa otázok v súvislosti s odosielaním, doručovaním, platbou a vrátením tovaru. Máme pre vás prehľad odpovedí na najčastejšie kladené otázky:

1. Ako prebieha „bezkontaktné odovzdanie balíka“?

Doručovateľ zazvoní a položí balík pred vaše vchodové dvere. Ustúpi jeden veľký krok dozadu. Vy podpíšete doklad svojím vlastným perom, použite VŽDY rúško a rukavice. Potom, ako aj vy ustúpite od balíka o jeden veľký krok dozadu, doručovateľ následne zinkasuje sumu za dobierku, opäť bez toho, aby došlo ku kontaktu. Najlepšie bude, ak využijete platbu platobnou kartou. Platba v hotovosti je ešte možná.

Viac sa dozviete na internetovej stránke Slovenskej pošty: https://www.posta.sk/

2. Poskytujete predĺženú lehotu na vrátenie tovaru?

Áno. Aby ste zbytočne nemuseli opúšťať svoj domov, predlžujeme lehotu na vrátenie tovaru. Aktuálne uplatňujeme právo na vrátenie tovaru do 60 dní.

3. Objednal/a som si pred vypuknutím pandémie. Dostanem ešte svoj tovar?

Ak objednávku necháte doručiť priamo domov, bude váš balík doručený formou bezkontaktného odovzdania balíka.

Zásielku si môžete vyzdvihnúť vo všetkých otvorených poštových pobočkách alebo v BalíkoBOXe.

Aktuálne otvorené poštové pobočky nájdete tu: https://otvaraciehodiny.posta.sk/

Vyzdvihnutie v pobočkách so sebou prináša dve výhody: Balík môžete prijať bezkontaktne a tak, že pritom ostanete chránení, a vychutnáte si predĺženú odbernú lehotu!

4. Aké bezpečnostné opatrenia prijíma WITT international? Ako chráni WITT international svojich zamestnancov?

Všetkých zamestnancov komplexne informujeme o všetkých hygienických a bezpečnostných opatreniach podľa oficiálnych nariadení úradov. Je potrebné rešpektovať a dodržiavať ich. Permanentne kontrolujeme naše opatrenia a v prípade potreby ich v krátkej lehote rozširujeme.

Veľká časť našich zamestnancov navyše pracuje z domu. Dokážeme tak minimalizovať riziko nákazy a súčasne naďalej zaručujeme zvyčajné podnikové procesy.

5. Predlžujú sa dodacie lehoty?

Z dôvodu zmenených postupov môže dôjsť k miernemu meškaniu dodávok. V súčasnosti doručujeme tovar v intervale od jedného do dvoch týždňov.

6. Môžem sa koronavírusom nakaziť pri kontakte s balíkmi alebo tovarom?

Podľa údajov Svetovej zdravotníckej organizácie (WHO) je prenos vírusov balíkmi nepravdepodobný.
http://www.euro.who.int/en/home

7. Smiem si balík vyzdvihnúť v pobočke pošty napriek obmedzeniu vychádzania?

Vyzdvihnutie balíka na pošte je napriek obmedzeniu vychádzania ešte povolené a je súčasťou nevyhnutného chodu zásobovania.

Prehľad otvorených pobočiek pošty vo vašej blízkosti nájdete na https://otvaraciehodiny.posta.sk/

Milí zákazníci,
vaše pohodlie a zdravie sú pre nás dôležité. Dávajte na seba pozor a zostaňte zdraví. Sme si istí: Ak všetci budeme držať spolu, spoločne krízu prekonáme!

Na tomto mieste by sme sa vám tiež ako spoločnosť chceli poďakovať. Milí zákazníci, ďakujeme vám za dôveru. Ďakujeme všetkým našim motivovaným zamestnancom, verným obchodným partnerom a spoľahlivým dodávateľom.

Veľká vďaka a rešpekt patrí ľuďom, ktorí sa dennodenne angažujú a sú tu pre naše zásobovanie, naše pohodlie a naše zdravie. Ste naši hrdinovia!

Váš tím spoločnosti WITT international

E-spravodajca
  • Skvelé ponuky za výhodnú cenu
  • Exkluzívne nákupné poukážky
  • Zaistiť si DORUČENIE ZADARMO
Vyhlásenie o ochrane údajov
Náš leták s novinkami: e-spravodajca
Prihláste sa na odoberanie e-spravodajcu a jedenkrát ušetríte poštovné 3,99 €!
Vyhlásenie o ochrane údajov