Často kladené dotazy

Niektoré otázky o nakupovaní v internetovom obchode WITT international sa často opakujú. Odpovede na tieto otázky sme pre vás zhrnuli.

Objednať

Ako si môžem byť istý, že mi oblečenie bude skutočne sedieť?

Každý má inú postavu! Preto ponúkame také široké spektrum zvláštnych veľkostí.

Ako si môžem uplatniť nákupnú poukážku alebo darček zadarmo z katalógu na internete?
  1. Dostali ste od nás deväťmiestne číslo? Jednoducho zadajte toto číslo do riadka objednávacieho formulára a kliknete potom na tlačidlo „Do nákupného košíka“.

  2. Obdržali ste od nás kód poukazu? Tento môžete jednoducho zadať v priebehu objednávacieho procesu do políčka „poukážka“.

V obidvoch prípadoch bude hodnota poukážky automaticky odpočítaná, resp. darček dostanete zadarmo.

Môžem objednávať aj e-mailom?

Samozrejme, u nás môžete samozrejme aj e-mailom. Svoju objednávku pošlite na adresu… Aby ste sa mohli tešiť z objednaného tovaru ešte skôr, odporúčame vám vyplniť hneď Online objednávkový formulár. Ďalšou výhodou priameho objednávania na internete je, že okamžite dostanete informáciu o tom, či je príslušný tovar dostupný.

Dodanie a vrátenie tovaru

Ako rýchlo dostanem objednaný tovar?

Ak je objednaný tovar k dispozícii, dostanete ho v priebehu 1 až 2 týždňov. Tovar, ktorý práve nie je možné dodať, dostanete dodatočne. Môžete sa rozhodnúť aj pre ekologické skompletizované dodanie: v skompletizovanej zásielke rezervujeme a spojíme Vami objednané produkty do jednej zásielky; ak niektorý produkt nie je možné práve dodať, rezervujeme ho pre Vás a Vašu zásielku odošleme, len čo budú všetky objednané produkty opäť na sklade, no najneskôr po 3 týždňoch. Ak niektoré produkty dovtedy nie sú k dispozícii, dostanete ich dodatočne.

Ako dostanem objednaný tovar?

Tovar zasielame prostredníctvom Slovenskej pošty a podľa Vášho výberu ako "balík na poštu" (možné je aj doručenie do BalíkoBOXu Slovenskej pošty) alebo ako "balík na adresu".
Výška poštovného (vrátane balného) je len 3,95 €.
Ak niektorý produkt práve nie je možné dodať v jednej zásielke s dostupným objednaným tovarom, poštovné za ďalšie zásielky z rovnakej objednávky uhradíme my. Pre jednu objednávku platíte poštovné len jedenkrát.
Informácie nájdete aj v rubrike Dodanie a vrátenie tovaru.

Ako môžem objednaný tovar vrátiť?

Každý tovar od spoločnosti WITT international si môžete po dobu 14 dní skúšať bez akéhokoľvek zhonu. A ak by vám nesedel alebo sa vám nepáčil, jednoducho ho zase vráťte.

Platba

Ako môžem platiť?

Spoločnosť WITT international umožňuje platbu na dobierku, ako aj kreditnou kartou, prípadne  prostredníctvom služby PayPal.

Ako funguje platba pomocou PayPal?

Plaťte bezpečne a jednoducho
Vytvorte si účet PayPal. Prepojte si svoj bankový účet alebo údaje z vašej kreditnej karty s vaším účtom PayPal a okamžite môžete využívať platobné služby PayPal.

PayPal – ako to funguje?

  • Po zrealizovaní objednávky vás automaticky presmerujeme na stránku PayPal.

  • Prihláste sa na nej pomocou vašich prístupových údajov PayPal alebo si založte nový účet.

  • Z bezpečnostných dôvodov sa môže zobraziť požiadavka na zadanie hesla. Na to vám PayPal pri prihlasovaní pošle v SMS zaslanej na telefónne číslo, ktoré ste si uložili pre váš účet PayPal, potrebný kód. Alternatívne vám zamestnanci PayPal zavolajú na uložené číslo.

  • Potvrďte platbu: Suma sa nezávisle od dátumu dodania ihneď rezervuje na vašom účte.

  • Po úspešnom dokončení dostanete e-mailom potvrdenie objednávky

Bezpečná platobná metóda
PayPal má certifikáciu TÜV a spĺňa tak všetky prísne podmienky a požiadavky, ktoré inštitút TÜV kladie na bezpečný online platobný systém. Vaše bankové spojenie alebo číslo kreditnej karty je bezpečne uložené spoločnosťou PayPal a chránené protokolom SSL a 128 bitovým kľúčom.
Ďalšie informácie nájdete na stránkach pomocníka služby PayPal.

Koľko zaplatím za poštovné?

Výška poštovného je 3,95 € za objednávku. V prípade, že niektoré z vašich tovarových položiek nebudú okamžite dostupné na dodanie, dostanete dané tovarové položky samostatne, keď budú znova dostupné. Poštovné budete, samozrejme, platiť iba raz!

Aké je vaše bankové spojenie?

UniCredit Bank Slovakia AG
IBAN: SK86 1111 0000 0016 8179 9018
BIC: UNCR SK BX

Bezpečnosť

Aká je bezpečnosť procesu objednávania?

Zásielka vám bude doručená na dobierku, takže si nemusíte robiť starosti, že by sa vaše bankové údaje uložili na internete. Navyše môžete svoju objednávku odoslať so zašifrovaním pomocou metódy SSL. Ide o prenos dát najbezpečnejším spôsobom. Všetky údaje, ktoré zadáte pri objednávaní, sa zašifrujú a prenesú prostredníctvom zabezpečeného pripojenia. Bezpečnú metódu SSL môžete identifikovať podľa symbolu zámky v pravom dolnom rohu obrazovky.

Ako si môžem overiť, že moja objednávka bola odoslaná cez internet?

V zásade sa po každej odoslanej objednávke zobrazí stránka s potvrdením. Ak v objednávacom formulári uvediete svoju e-mailovú adresu, dostanete navyše e-mailom prehľadné potvrdenie objednávky so všetkými objednanými tovarmi a s vašimi osobnými údajmi.

Prečo sa pri objednávaní pýtate na môj dátum narodenia?

Ak ste už naším zákazníkom a pri otázke, či „už ste zákazníkom“, uvediete svoje zákaznícke číslo spolu so svojím dátumom narodenia, získate výhodu, že polia formulára sa predvyplnia, tzn. meno, adresa atď. Údaje tak nemusíte znovu zadávať. Môžete ich samozrejme kedykoľvek opraviť.

Leták s novinkami

V mojom letáku s novinkami nefungujú odkazy. Čo mám spraviť?

Bezpodmienečne skontrolujte, či máte vytvorené internetové spojenie. Leták s novinkami sa vám zobrazí správne, len ak ste sa predtým pripojili k internetu.

Otázka 2: Ako môžem pravidelne a bezplatne dostávať informácie o novinkách?

Aktuálne módne trendy, najnovšie výhodné ponuky a atraktívne akcie. S bezplatným letákom s novinkami spoločnosti WITT international máte poruke vždy najaktuálnejšie informácie! Vďaka pravidelným správam o novinkách v sortimente a o aktuálnych módnych trendoch držíte neustále krok so svetom módy. Automaticky sa dozviete, kedy u nás budete môcť urobiť výhodný nákup alebo získať atraktívne ceny. Samozrejme môžete odber bezplatného letáka o novinkách kedykoľvek zrušiť.

Iné

Na koho sa môžem obrátiť v prípade ďalších otázok?

Náš zákaznícky servis je Vám k dispozícii od pondelka do piatka v čase od 8.00 do 20.00 a v sobotu od 9.00 do 14.00 hod
Kontaktovať nás môžete osobne na telefonnom čísle: 032 – 3 211 211
Najrýchlejším spôsobom je samozrejme chat. Kliknite na "Začnite chat" alebo nám pošlite e-mail na adresu: servis@witt-international.sk.

Náš leták s novinkami: e-spravodajca
Zaregistrujte sa teraz a ušetrite!

Chcem dostávať e-mailom informácie o ponukách, trendoch a akciách ponúkaných na stránke witt-international.sk (prevádzkovanej spoločnosťou Sieh an! Handelsgesellschaft mbH) ...

Zobraziť viac
NL-banner neu sask