Často kladené dotazy

Niektoré otázky o nakupovaní v internetovom obchode WITT international sa často opakujú. Odpovede na tieto otázky sme pre vás zhrnuli.

Objednať

Ako si môžem byť istý, že mi oblečenie bude skutočne sedieť?
Ako si môžem uplatniť nákupnú poukážku alebo darček zadarmo z katalógu na internete?
Môžem objednávať aj e-mailom?

Dodanie a vrátenie tovaru

Ako rýchlo dostanem objednaný tovar?
Ako dostanem objednaný tovar?
Ako môžem objednaný tovar vrátiť?

Platba

Ako môžem platiť?
Ako funguje platba pomocou PayPal?
Koľko zaplatím za poštovné?
Aké je vaše bankové spojenie?

Bezpečnosť

Aká je bezpečnosť procesu objednávania?
Ako si môžem overiť, že moja objednávka bola odoslaná cez internet?
Prečo sa pri objednávaní pýtate na môj dátum narodenia?

Leták s novinkami

V mojom letáku s novinkami nefungujú odkazy. Čo mám spraviť?
Otázka 2: Ako môžem pravidelne a bezplatne dostávať informácie o novinkách?

Recenzie produktov

Kde môžem ohodnotiť výrobky a ako funguje hodnotenie?
Kde si môžem prečítať hodnotenia iných?
Ako môžem odovzdať hodnotenie?

Iné

Na koho sa môžem obrátiť v prípade ďalších otázok?

Náš zákaznícky servis je Vám k dispozícii od pondelka do piatka v čase od 8.00 do 20.00 a v sobotu od 9.00 do 14.00 hod
Kontaktovať nás môžete osobne na telefonnom čísle: 032 – 3 211 211
Najrýchlejším spôsobom je samozrejme chat. Kliknite na "Začnite chat" alebo nám pošlite e-mail na adresu: servis@witt-international.sk.

Náš leták s novinkami: e-spravodajca
Zaregistrujte sa teraz a ušetrite!

Chcem dostávať e-mailom informácie o ponukách, trendoch a akciách ponúkaných na stránke witt-international.sk (prevádzkovanej spoločnosťou Sieh an! Handelsgesellschaft mbH) ...

Zobraziť viac
NL-banner neu sask